Omschrijving
Wanneer je al langer werkzaam bent als professional kan het voorkomen dat er een zeker automatisme ontstaat in de manier waarop je met cliënten communiceert. In deze training gaan we weer even terug naar de basis en verdiepen we ons verder in onder andere motiverende gesprekvoering, oplossingsgericht coachen en het omgaan met weerstand.
In het middaggedeelte wordt er gewerkt met een trainingsacteur.
Programma
Tijdens deze training komen onder andere aan bod:
- Communicatie: hoe zit het ook alweer?
- Motiverende Gespreksvoering
- Oplossingsgericht coachen
- Omgaan met weerstand
Daarnaast wordt er gewerkt aan de hand van de persoonlijke leerdoelen die door de deelnemers worden ingebracht. Ook is het mogelijk dit te doen aan de hand van eigen casuïstiek. Er is dan ook veel ruimte voor eigen inbreng.
Doelgroep
De training is bestemd voor iedereen werkzaam in de schuldhulpverlening die bekend is met de basisgespreksvaardigheden, al enige tijd werkervaring heeft in het werkveld en zich verder wil ontwikkelen. Daarnaast dien je zelf persoonlijke leerdoelen te kunnen inbrengen.
Resultaat
Na het volgen van deze training ben je bekend met meerdere gespreksvaardigheden en kun je deze op een juiste manier toepassen. Daarnaast heb je gewerkt aan je persoonlijke leerdoelen.
Kosten
Het inschrijfgeld voor de cursus Training gespreksvoering financiële dienstverlening bedraagt € 495,00Locatie & Data
- Donderdag 6 juni 2024 , van 10.00 tot 16.30 uur, te BCN Zwolle
- Donderdag 3 oktober 2024 , van 10.00 tot 16.30 uur, te Wyzer Utrecht
Cursus ID: 99.044
Opleidingsagenda
- Training gespreksvoering financiële dienstverlening Donderdag 6 juni 2024 10.00 - 16.30 uur BCN Zwolle € 495,00 Inschrijven
- Training gespreksvoering financiële dienstverlening Donderdag 3 oktober 2024 10.00 - 16.30 uur Wyzer Utrecht € 495,00 Inschrijven