Meer informatie over onze trainingen of opleidingen 038 467 7200

Contact

Omschrijving

Wanneer je al langer werkzaam bent als professional kan het voorkomen dat er een zeker automatisme ontstaat in de manier waarop je met cliënten communiceert. In deze training gaan we weer even terug naar de basis en verdiepen we ons verder in onder andere motiverende gesprekvoering, oplossingsgericht coachen en het omgaan met weerstand.

In het middaggedeelte wordt er gewerkt met een trainingsacteur.

Programma

Tijdens deze training komen onder andere aan bod:

  • Communicatie: hoe zit het ook alweer?
  • Motiverende Gespreksvoering
  • Oplossingsgericht coachen
  • Omgaan met weerstand

Daarnaast wordt er gewerkt aan de hand van de persoonlijke leerdoelen die door de deelnemers worden ingebracht. Ook is het mogelijk dit te doen aan de hand van eigen casuïstiek. Er is dan ook veel ruimte voor eigen inbreng.

Doelgroep

De training is bestemd voor iedereen werkzaam in de schuldhulpverlening die bekend is met de basisgespreksvaardigheden, al enige tijd werkervaring heeft in het werkveld en zich verder wil ontwikkelen. Daarnaast dien je zelf persoonlijke leerdoelen te kunnen inbrengen.

Resultaat

Na het volgen van deze training ben je bekend met meerdere gespreksvaardigheden en kun je deze op een juiste manier toepassen. Daarnaast heb je gewerkt aan je persoonlijke leerdoelen.

Kosten

Het inschrijfgeld voor de cursus Training gespreksvoering financiële dienstverlening bedraagt € 495,00

Locatie & Data

  • Donderdag 6 juni 2024 , van 10.00 tot 16.30 uur, te Wyzer Amersfoort
  • Donderdag 3 oktober 2024 , van 10.00 tot 16.30 uur, te Wyzer Utrecht

Cursus ID: 99.044

Meer informatie of advies?

Wil je meer weten over deze opleiding of advies van een van onze opleidingsadviseurs

Stel je vraag