Het Klant Contact Centrum

Wyzer heeft het Klant Contact Centrum (KCC) in het leven geroepen. Het KCC speelt een cruciale rol in de uitvoering van de Omgevingswet door als centraal aanspreekpunt namens gemeenten te fungeren voor burgers, bedrijven en belanghebbenden. Wij beantwoorden vragen, verstrekken informatie en bieden hulp via telefoon, e-mail en online chats, met een focus op klantgerichtheid en professionaliteit. Met een snelle respons en empathische benadering streven wij naar optimale tevredenheid en oplossingen voor alle betrokken partijen.

Meer weten over hoe wij jou als gemeente kunnen ondersteunen? Lees hier verder

Podcast Omgevingswet

Het was één van de grootste veranderingen sinds de invoering van de Grondwet; de Omgevingswet. Na jaren van uitstel ging de wet op 1 januari 2024 in werking.

Nu een paar maanden verder lijkt alles soepel te verlopen. Maar is dat eigenlijk wel zo? En wat staat er nog te gebeuren? Daarover gaan senior adviseurs Wilfried de Jong en Piter Reitsma in gesprek met Wout Dekker van Future Communication in deze gezamenlijke podcast over de Omgevingswet.